Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Фабрична коробка не була відкрита, на ній немає слідів пошкоджень. Зберігається товарний вигляд, тобто вона відповідає заводській упаковці. Всі етикетки, фабричні маркування збережені. Товари не використовувались і не мають слідів використання. Після відкриття коробки від виробника товари вважаються "колишніми у використанні", оскільки у нас немає гарантій, що продукт не пошкоджений під час перевірки тощо. З цієї причини повернення неможливо Електричний пристрій (працює з мережі 220 В), який включений у комплектацію товару або придбаний окремо, гарантія надається для першого запуску пристрою (1 - 3 дні після отримання замовлення) Незалежно від вибраного способу оплати замовлення, товари під час транспортування застраховані перевізником на 100% від їх вартості. Залишивши відділення Нової пошти, вся відповідальність за цілісність продукту лежить на Вас. Тому, одразу, отримуючи відправлення поштою, відкрийте упаковку та перевірте своє замовлення в присутності представника компанії -перевізника. Якщо є скарги на стан товарів - зробіть підтвердження фото упаковки та пошкодження товарів та складіть акт прийняття та передачі, а також претензію на перевізника з детальним описом усієї шкоди; Зверніться до магазину та домовтеся про дії, щоб уникнути непорозумінь, оскільки ми не несемо відповідальності за шкоду, спричинену перевізником, і не несем відповідальності за механічні пошкодження після отримання товару від транспортної компанії покупцем (за винятком виробничого браку). Виробничий брак не включає проколи, порізи, сколи, подряпини тощо. Зверніть увагу, послуги на безкоштовну віддалену збірку, налаштування та обслуговування товарів - Менеджер і кур'єр не надають! Для цього існують послуги після продажного сервісу певної специфікації (ці послуги та зобов'язання не включаються до вартості товарів та транспортування)
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.